Az értékesítés kommunikációs folyamatai a New Generation Klubban
A 2021. április 28-i klubrendezvényen az értékesítés kommunikációs folyamatai kerültek fókuszba.
A New Generation Klub tagjai az értékesítésnél alkalmazott kommunikáció fontosságára hívták fel a figyelmet, illetve az alábbi szempontokat vizsgálták meg a témához kapcsolódóan:
- Ügyféltípusok és azok jellemző viselkedése
- Asszertív kommunikáció
- Hogyan kezeljük a vevőt?
- Miről ismerjük fel a vevő személyiségtípusát?
- Érvelés, konzultatív értékesítés, ügyfélélmény megteremtése
- Megváltozott körülmények – Mire figyeljünk online megbeszélések esetén?
A New Generation Klub rendezvényei olyan aktív párbeszéden alapuló interaktív rendezvények, ahol rövid témafelvetést követően a résztvevők bevonásával vitatunk meg 1-1 jelentős témát és érünk el konkrét eredményeket.
Közösségünkbe várjuk azokat a vállalkozásvezetőket, akik szeretnének egy innovatív csapat tagjaként új költséghatékony megoldásokat megismerni, fejlődni és kapcsolatokat építeni.