BRANDING EU
Márkaépítés, valamint az extrovertált vállalkozói hozzáállás fejlesztése.
Az Erasmus+ program keretében megvalósuló BrandingEU projekt célja olyan eszközök és tréninganyagok kidolgozása a vállalkozások számára, amelyek fejlesztik az extrovertált vállalkozói hozzáállást és a termékek, szolgáltatások márkaépítését, így az értékesítés növekedéséhez vezet, és az exporttevékenység elindítását, vagy növelését eredményezi.
A projekt célcsoportjai:
a) Vállalkozások
b) Egyéni vállalkozások
c) Szakképzési szervezetek
d) Oktató szervezetek
e) Kamarák
f) Munkaadói szövetségek
Várható eredmények:
A projekt közvetlen előnyei:
• a letesztelt tréninganyagok és technikák elérhetősége a célcsoport számára annak érdekében, hogy növeljék forgalmukat, export értékesítésüket, vagy elindítsák export tevékenységüket;
• a branding stratégiákra vonatkozó ismeretek átadása;
• az eredmények szélesebb körű terjesztése és hasznosítása.
A projekt közvetett előnyei:
• a branding és az extrovertált vállalkozói magatartási stratégia kidolgozása néhány célcsoportbeli szervezetnek;
• a résztvevő országok és Európa üzletemberei nagyobb figyelmet fordítanak a branding és az extrovertált vállalkozó magatartási stratégiákra.
A projektben a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett magyar, ciprusi, görög és spanyol partnerek vesznek részt.
A projekt időtartama: 2015.11.01. – 2017.11.01.
A csatolt kérdőív kitöltésével Ön is hozzájárulhat egy, a vállalkozói igényekhez alakított tréningprogram kidolgozásához. Köszönjük, hogy segíti munkánkat!
Kapcsolat:
kamara##kukac##gymskik.hu