Kamara a vállalkozásokért tantárgy – 2022.04.05.

A tavaszi félév nyolcadik óráján Bardon-Gál Renáta (Marketing Empire) és Sarkadi-Nagy Balázs (Engineerinstruments Kft.) tartottak előadást.

Az óra első felében Sarkadi-Nagy Balázs, az Engineerinstruments Kft. ügyvezetőjének előadását kísérték figyelemmel a hallgatók. Előadását saját tapasztalataiból merítve építette fel az egyetemi hallgatóból vállalkozóvá válásának lépéseiről, majd átfogó képet adott a hallgatóknak vállalkozása tevékenységéről is. Kiemelten beszélt arról, hogy a kamara mit adott hozzá karrierépítéséhez, ismertette a kamarai szolgáltatások, programok és klubrendezvények előnyeit.

A tanóra második előadója Bardon-Gál Renáta, a Marketing Empire tulajdonosa és egyik alapító tagja volt, aki az induló vállalkozások marketing eszközeiről és lehetőségeiről beszélt, segítve ezzel a hallgatókat a következő beadandójuk elkészítésében. A marketingterv kidolgozásához elengedhetetlen az adott termék ismerete, ezáltal a célközönség is pontosabban meghatározható. Mindezek ismerete megkönnyíti a rendelkezésre álló hirdetési eszközök kiválasztását a hatékony, tudatos marketingstratégia felépítéséhez.

Sarkadi-Nagy Balázs prezentációja ITT letölthető »»»
Bardon-Gál Renáta prezentációja ITT letölthető »»»
A soron következő beadandó feladat kiírása (marketing terv készítése) ITT letölthető »»»

Kamarai rendezvények

Hír kategóriák

Témakörök