A vállalkozásokat segíti az Üzleti SZEmle
Üzleti SZEmle néven új szolgáltatás érhető el a győri Széchenyi István Egyetem honlapján.
Az intézmény oktatói-kutatói olyan gazdasági témájú publikációk rövid összefoglalóit készítik el, amelyek hasznosak lehetnek a vállalkozók, az üzleti döntéshozók és a fejlesztő munkakörökben dolgozó szakemberek számára.
dr. Dőry Tibor, a Széchenyi István Egyetem Menedzsment Campus Kompetenciaközpontjának vezetője (fotó: Májer Csaba József/Széchenyi István Egyetem)
A koronavírus-járvány hatásai miatt jelentős változások kezdődtek el a gazdaságban, és nyilvánvaló, hogy még korántsem vagyunk a folyamat végén. Dr. Dőry Tibor szerint a vállalkozásoknak
ebben a helyzetben sem szabad elfeledkezniük a jövőről, ami persze nem található ki, viszont az apró jelek, trendek érzékelése mégiscsak támpontot jelenthet az első lépések megtételéhez.
Ehhez adhat segítséget az Üzleti SZEmle, amelyet a Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar oktatói-kutatói állítanak össze. Az egyetem honlapján elérhető összefoglalók olyan hazai, nemzetközi és akár saját kutatások, publikációk összefoglalóit adják, amelyek hasznosak lehetnek a gazdasági élet szereplői számára.
„A nálunk jelen lévő tudást szeretnénk megosztani másokkal úgy, hogy az gondolkodásra késztessen, és segítséget nyújtson” – hangsúlyozta dr. Dőry Tibor.
Az Üzleti SZEmle koordinátora, dr. Karácsony Péter egyetemi docens elmondta: azt szeretnék elérni, hogy ezek az összegzések olyan szikrákat jelentsenek az üzleti döntéshozók és a fejlesztő munkakörökben dolgozók számára, amelyek révén előbbre tudnak lépni. A más karok munkatársai számára is nyitott projekt
az oktatóknak-kutatóknak ugyancsak hasznos, hiszen ennek révén kutatási ötleteket kaphatnak, emellett értesülhetnek arról, hogy kollégáik milyen publikációkat készítettek.
dr. Karácsony Péter egyetemi docens (fotó: Májer Csaba József/Széchenyi István Egyetem)
Céljuk, hogy az Üzleti SZEmle folyamatosan frissüljön, az érdeklődők rendszeresen új tartalmakat találjanak az oldalon.
Dr. Dőry Tibor szerint a szikrákból lángok, majd tüzek lobbanhatnak fel, azaz a kutatási eredmények ténylegesen bekerülnek a köztudatba, és konkrét hasznuk lehet az egyes vállalatoknál.
Szerző: Széchenyi István Egyetem