Kamara a vállalkozásokért tantárgy - 2024.04.09.
A legutóbbi tanórán a marketing fontosságáról tudhattak meg többet a hallgatók egy marketing szakember és egy egyéni vállalkozó szemszögéből.
Az óra első felében Bardon-Gál Renáta reklámszakember, a Marketing Empire alapítója beszélt a marketingstratégia alkotás fontosságáról. A stratégiaalkotás 3 fő elemén keresztül bemutatta a tervezés fő szempontjait és a TOP 7 online marketing eszközt. Előadásában ismertette a hallgatók számára kiírt beadandó feladat sarokpontjait, majd elláta őket pár jótanáccsal.
Bardon-Gál Renáta előadása itt letölthető.
Az folytatásban Pás Anna egyéni vállalkozó prezentációja következett. Annának virág és dekoráció boltja van (La Botanique), melyet a Covid járvány idején, 2020-ban nyitott Győrben. Előadásában bemutatta történetét a vállalkozás alapítás ötletétől egészen napjainkig. Anna a pályázati lehetőségek kiaknázása mellett felhívta a hallgatók figyelmét a kapcsolatépítés és marketing fontosságára is.
Pás Anna előadása itt letölthető.