NAV Mentor Program – segítség a kezdő vállalkozásoknak
Az adóhivatal Mentor Programjának célja, hogy az újonnan alakult adózók jogkövetését segítse, a helytelen adózási gyakorlat kialakulását megelőzze.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kezdő vállalkozásoknak, főképp mikro-, kis- és középvállalkozásoknak a megalakulásuktól számítva 30 napon belül Mentor Program lehetőséget kínál.
A Mentor Program célja, hogy az újonnan alakult adózók jogkövetését segítse, a helytelen adózási gyakorlat kialakulását megelőzze és az adózáshoz támogatást nyújtson. A mentorálás a kapcsolatfelvételtől számított egy évig tart.
A részvétel a Mentor Programban önkéntes és ingyenes, az adózóknak csupán regisztrálniuk kell hozzá.
Regisztrálni a NAV Ügyfélportálon az Oldaltérkép/MENTORÁLÁS/Jelentkezés menüben van lehetőség.
A NAV segítségként, a vállalkozások működése során felmerülő kérdések megválaszolása érdekében összegyűjtötte a gyakran ismételt kérdéseket. Az összefoglalóban az általános kérdéseken túl, a kötelezően benyújtandó dokumentumok kitöltését és benyújtásának módját ismertetik, továbbá tájékoztatást adnak az ellátandó feladatokról. Ezt az összefoglalót ITT elérheti. »»»