A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel
A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség kétnapos képzést szervez „A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” témában.
Egy nemrégiben publikált kutatás szerint komoly összefüggés mutatható ki az egyes cégek valós kereskedelmi teljesítménye és a felhasználóinak digitális élménye között. Nem kérdés tehát az, hogy minden sikeres vállalkozás számára kötelező az online láthatóság.
De hogyan legyünk jelen?
Napjainkban folyamatosak a technológiai változások, új platformok születnek és tűnnek is el. A digitalizáció egyre több ponton van jelen egy vállalkozás működtetésében, ezt követelik ki a fogyasztói, nézői attitűdök változásai is.
„A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel” képzés révén a résztvevők átfogó és gyakorlati ismereteket kapnak a közösségi média platformokon való hatékony ügyfélszerzésről a külpiacon. A képzés során megértik azokat a stratégiákat és eszközöket, amelyekkel a szervezetek képesek célzottan és hatékonyan növelni a külpiaci ügyfélbázisukat a közösségi média használatával.
Cél továbbá, hogy a résztvevők a gyakorlati megközelítés és a konkrét példák segítségével megfelelő ismeretekkel rendelkezzenek a közösségi média ügyfélszerzési lehetőségeiről, és képesek legyenek hatékony stratégiákat kidolgozni és alkalmazni a saját vállalkozásuk vagy az általuk képviselt vállalkozás számára.
A külpiacra lépés segítése a közösségi média eszközeivel
Melyik közösségi média eszközt érdemes használni?
A kétnapos képzés keretében bemutatják azokat a népszerű és elengedhetetlen platformokat, amelyeken jelen kell lennie egy vállalkozásnak az online térben.
- Haladó hirdetési tevékenységek
- Social media jelenlét szabályai, működési motorja
- Tartalommarketing
- Hirdetéskezelés a META felületén
- Megfelelő közösségi média felületek kiválasztása
- X és a Threads, TikTok, Instagram, YouTube, GoogleMaps, Blogok, LinkedIn, Nyereményjáték- és ügyfélmenedzsment, Negatív hozzászólások, trollok és álprofilosok kezelése, szabályos és szabálytalan kommunikáció, fiókminőség szerepe
A képzést teljesítők nem lesznek azonnal marketingszakemberek, viszont a megismert módszerek és eszközök jelentősen növelni tudják a ráfordított idő és energia megtérülését, eredményeit, valamint ötleteket és megerősítést is kapnak a résztvevők a saját közösségi média tevékenységükhöz.
Ki lesz a képzés oktatója?
Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője
2006 óta foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel. Az iwiw és MyVIP felületek kezelése mellett 2007-ben indította első céges blogját, első Facebook hirdetését 2009-ben adta fel. Cége social media kampányait a szakma közel 30 díjjal jutalmazta, köztük a Magyar Marketing Szövetség, a KREATÍV, az Internet Hungary és a turizmus szakma kiemelkedő díjaival.
Tizenegy különböző altémájú könyve jelent meg a közösségi médiáról az internetbiztonságtól a közösségimédia-konfliktuskezelésen át a mérésig, amelyeket több felsőoktatási intézményben tananyagként használnak.
A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek oktatója, a Centrál Médiaakadémia, a Magyar Marketing Szövetség, a Piac és Profit konferenciák és workshopok rendszeres előadója.
Mikor és hol lesz a képzés?
1. nap: 2024. szeptember 25. (szerda) 9:00 - 16:30
2. nap: 2024. október 2. (szerda) 9:00 - 16:30
Helyszín: HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség székháza – Földszinti Rendezvényterem (1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.)
Részvételi feltételek
A program állami támogatás mellett valósul meg, a részvétel regisztrációhoz kötött.
Kedvezményes részvételi díj: 9.900 Ft (ÁFA mentes)
A jelentkezéseket beérkezési sorrendben tudják fogadni, korlátozott számban. A regisztrációs díj visszaigazolás után átutalással fizetendő. A regisztráció elfogadásáról a jelentkezéskor megadott e-mail címen tájékoztatják.
Felnőttképzési engedélyezés hatálya alatt folytatott képzés, ezért a részvétel feltétele felnőttképzési szerződés megkötése.