Betekintés az építési vállalkozások marketingkommunikációs gyakorlatába
Az építési vállalkozások összességében fontosnak tartják a marketingkommunikációt, de kevés erőforrást szánnak rá.
Miközben az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos kommunikációt, más iparágakhoz képest keveset tesznek érte – derült ki az ÉVOSZ Média Tagozata által végzett felmérésből, mely során az építőipari cégek külső és belső marketing kommunikációs gyakorlatát vizsgálták. Kevés erőforrást szánnak rá, a vállalkozások több mint felének nincs külső kommunikációs elgondolása. Legtöbben a social media felületeket használják, azokat sem tudatosan, hanem ötletszerűen. A vállalkozásokon belüli kommunikációt azonban 10-es skálán 8,55-re értékelik a megkérdezettek. Az építési vállalkozók nagy többsége követi az ÉVOSZ kommunikációját, amit Koji László a Szövetség elnöke folyamatosan erősíteni szeretne.
Az ÉVOSZ Média Tagozata kérésére a felmérésben mintegy 100 közepes és nagy vállalkozás vett részt. A válaszadó cégek fő tevékenységét tekintve elmondható, hogy az építésgazdaság minden területéről érkeztek válaszok.
Az ÉVOSZ felmérési eredményét ezen a linken keresztül tekintheti meg.
Forrás: ÉVOSZ