A Női Vállalkozók Napja rendezvényén járt a Női Vállalkozói Klub
Új rendezvény hozta össze a női vállalkozókat.
Stabilan növekszik a vállalkozói kedv Magyarországon – nőként egyre többen kerülnek vezetői szerepkörbe, és egyre több a nők által vezetett, sikeres vállalkozás is. Természetes, hogy a legtöbb nő nem csak cégvezetőként és vállalkozóként, hanem anyaként és feleségként is helytáll, ezért a hatékony időbeosztás épp olyan fontos téma, mint az üzleti sikerekhez kulcsot jelentő gyakorlati tudnivalók.
Ezeket a hölgyeket szólította meg a Női Vállalkozók Napja, ami egyszerre adott gyakorlati tudást a még egészen kezdőknek és a már rutinos üzletasszonyoknak is. Éppen ezért itt nem csak a karrierépítéshez kaphattunk értékes tanácsokat, hanem az életünkben kialakítandó balansz és harmónia is fontos alapkérdés volt a konferencián, ahogyan az is, hogyan tudunk motiváltak maradni és észszerű kereteket tartva dolgozni a hétköznapokban.
A nap során természetesen fókuszba került a kapcsolatépítés: erre jó lehetőséget szolgáltatott a kiállítói tér, ahol a résztvevők alvállalkozókat és beszállítókat találhattak, valamint új, nekik szóló termékeket és szolgáltatásokat ismerhettek meg.
Olyan ismert üzleti- és médiaszemélyiségek tanácsait hallgathattuk meg, akik sok éves tapasztalat birtokában adták át a tudásukat a résztvevőknek. „Hisszük azt, hogy egy nő egyszerre lehet sikeres a karrierjében és a magánéletében is. Épp ezt szeretnénk bemutatni az előadókon keresztül, akik már csak ebben is példaképek lehetnek” – hangsúlyozta a szervező Mihalik Gyöngyvér.
Bőven volt kitől inspirációt meríteni, hiszen az előadók listája különösen színes és tartalmas volt. Elsőként Szalay Ádám, a TV2 Naplójából ismert kommunikációs szakértő hozta el húsz éves médiakarrierje során gyűjtött tanulságos történeteit, és megtanította a bizalom építésének három titkát is. Utána az ismert stylist, Lakatos Márk és a „Hogyan legyek jó nő?” blog szerzője, Takács Nóra segített eldöntenünk: milyen smink, haj és ruha áll a legjobban, hogyan segíthet a megjelenés a céljaink elérésében. Ezek után pedig izgalmas előadást hallhattunk a márkaépítésről a Gazdagmami oldalról ismert Vida Ágnes online marketing szakértőtől, aki arra is kitért: mit érdemes beemelni az énmárkánkba, és mit jobb kihagyni belőle.
Az estig tartó előadásokon még számos fontos területet körüljártunk: a pénzügyi szakértő arra tanított bennünket, hogy női vállalkozóként is merjük elkérni a munkánk árát, majd egy izgalmas kerekasztal-beszélgetést hallhatunk a női ciklus és a kreativitás összefüggéseiről. Téma volt az is, hogyan érvényesülhet egy női vállalkozó a férfiakkal teli üzleti világban?
Végül pedig az élet hozta nehézségek közepette való helytállásról is gondolatébresztő előadást hallhattunk.