Oktatási helyzetkép egy évvel a világjárvány kezdete után

Felmérés készült arról, hogy az egyes oktatási rendszerek miként reagáltak a világjárványra. Több mint 30 ország oktatási helyzetéről nyújt pillanatképet a jelentés.

A Gazdaság-és Vállalkozáskutató Intézet (GVI) 2021. áprilisi gazdasági tájékoztatója az oktatási helyzetképet mutatja be a világjárvány kezdete után egy évvel. 

Az OECD – az UNESCO-val, az UNICEF-fel és a Világbankkal együttműködve – 2021 januárja és februárja között felmérte, hogy az egyes oktatási rendszerek miként reagálnak a COVID-19 világjárványra, az iskolabezárásoktól és a távoktatástól kezdve a tanárok beoltásán át a tanórai oktatáshoz való fokozatos visszatérésig. Az iskolai oktatás helyzete – Egy év a világjárvány után című jelentés a felmérés előzetes eredményeit mutatja be.
A jelentés több mint 30 ország/régió világjárványra adott oktatási, oktatáspolitikai válaszait összegzi, és egy évvel a COVID-válság kitörése után egy pillanatképet nyújt a helyzetről. Az adatokat az egyes országok/régiók oktatásért felelős kormányzati tisztviselői szolgáltatták. Jelen összefoglaló a jelentés alapján a járványhelyzet alatti iskolabezárások és oktatásfinanszírozási változások országonkénti eltéréseit mutatja be. 

A tájékoztató magyar nyelven és angol nyelven is elérhető. 

Kamarai rendezvények

Hír kategóriák

Témakörök

szechenyi.png